آموزش فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام و نحوه غیر فعال کردن کامنت گذاری برای پست های اینستاگرام

آموزش فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام و نحوه غیر فعال کردن کامنت گذاری برای پست های اینستاگرام

فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام : شاید برای شما هم بارها پیش آمده که در ایسنتاگرام با کامنت هایی برخورد کرده اید که جز توهین و حرف های بد و منفی و تخریب شخصیت صاحب صفحه هیچ هدف دیگری ندارند . کامنت گذاری در شبکه های اجتماعی یا سایت های مختلف نیاز به آموزش و رعایت بسیاری از نکات دارد که بسیاری از کاربران از آن بی اطلاع هستند و این محیط را با جایی برای فروکش کردن خشم های درونی اشتباه میگیرند . به همین خاطر بسیاری از کاربران و خصوصا سلبریتی ها و اینفلونسرهای اینستاگرام  ترجیح میدهند این کامنت ها در صفحه آنها پخش نشود و کاربرانِ دیگر و حتی خودشان این نوع کامنت ها را نبینند . قبل از آپدیت اینستاگرام و افزوده شدن این قابلیت، افراد بعد از مدتی از دست این کامنت های توهین آمیز خسته می شدند و اینستاگرام را با تمام جذابیت های تصویری اش برای همیشه ترک میکردند اما این روزها با اضافه شدن این قابلیت به اینستاگرام دیگر نیازی به ترک و بستن پیج نیست و فقط کافی است نحوه فعال کردن قسمت فیلترینگ کامنت های اینستاگرام را یاد بگیرید .

در این مقاله می توانید با ۲۰ راهکار هوشمندانه برای کسب و کار در اینستاگرام آشنا شوید

فیلتر کردن کامنت های اینستاگرام به چه معنی است ؟

مانند بسیاری از فیلترینگ ها ، فیلتر کردن کامنت های اینستاگرام هم یعنی اگر کامنتی دارای کلمات توهین آمیز بود که یا خود اینستاگرام این را تشخیص داد ( که البته این بیشتر برای انگلیسی زبان ها کاربرد دارد ) یا شما در قسمت فیلترینگ برای اینستاگرام کلمات بد را معرفی کرده بودید، این کامنت فیلتر میشود یعنی نه شما و نه افراد دیگر به جز خود آن فرد این کامنت را نمی بینید.

فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام

برای فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام و حضور در اینستاگرام با خیالی تقریبا راحت تر از قبل می توانید به بخش تنظیمات اینستاگرام بروید . سپس به قسمت کامنت بروید .در این قسمت با دو بخش روبرو میشوید : 1- این قسمت بیشتر به درد انگلیسی زبان ها می خورد ، چون در این قسمت با روشن و فعال کردن گزینه Hide Inappropriate Comment  میتوانید فیلترینگ را به اینستاگرام بسپارید و خود با خیال راحت به فعالیت در این شبکه اجتماعی ادامه بدهید . در این بخش به صورت پیش فرض تعدادی کلمه برای اینستاگرام تعریف شده است که با تشخیص آنها در کامنت ها به صورت اتومات کامنت حذف و فیلتر میشود .

فیلترینگ کامنت ها در اینستاگرام
فیلترینگ کامنت ها در اینستاگرام

2- بخش دوم فیلترینگ کامنت در اینستاگرام بیشتر به درد فارسی زبانان می خورد . چون در این قسمت هر فردی با هر زبانی می تواند فیلترینگ را خود بر عهده بگیرد و کلمات خاص و توهین آمیزی که می خواهد در کامنت ها نباشد را برای اینستاگرام تعریف کند . همچنین می توانید کلمه مورد نظر را هم به صورت فارسی و هم انگلیسی و فینگلیش برای اینستاگرام تعریف کنید تا فیلترینگ دقیق تر باشد .

روش فیلتر کردن کامنتها در اینستاگرام
روش فیلتر کردن کامنتها در اینستاگرام

نحوه بستن یا غیر فعال کردن کامنت گذاری در اینستاگرام

گاهی با تمام ترفندهای فیلترینگ ، مزاحمان و افرادی که قصد توهین دارند با ترفندهای زیادی از این فیلتر رد میشوند و بازهم ایجاد مزاحمت می کنند . در این مواقع و یا به طورکلی شرایطی که شما تمایلی ندارید در زیر پستِ شما هیچ کامنتی گذاشته شود بهتر است از روشِ بستنِ کامنت ها استفاده کنید . ویژگی بستن کامنت ها در اینستاگرام یکی از کاربردی ترین تنظیمات در اینستاگرام است که افراد مشهور و سلبریتی ها بیشتر از این قابلیت استفاده میکنند.

در این مقاله شما می توانید با نحوه هشتگ گذاری در اینستاگرام آشنا شوید

نحوه بستن کامنت ها در هنگام انتشار پست

فعال کردن این قابلیت اینستاگرام بسیار راحت است . برای بستن کامنت ها در هنگام ارسال پست ، هر زمانی که به مرحله نوشتن متن یا کپشن مورد نظر رسیدید می توانید گزینه Advanced Setting را انتخاب کنید .

نحوه بستن کامنت ها در هنگام انتشار پست
نحوه بستن کامنت ها در هنگام انتشار پست

با انتخاب این گزینه وارد صفحه ای به شکل زیر میشوید که در این قسمت می توانید با فعال کردن گزینه Turn Off Commenting ارسال کامنت برای این پست را ببندید .با فعال کردن این قسمت آیکون کامنت گذاری هم از زیر پست مورد نظر حذف میشود .

نحوه بستن کامنت ها در اینستاگرام
نحوه بستن کامنت ها در اینستاگرام

نحوه بستن کامنت هایی که قبلا منتشر شده اند

برای بستن کامنت ها برای پستی که قبلا منتشر شده می توانید به همان پست بروید و با انتخاب گزینه سه نقطه  Turn Off Commenting را انتخاب کنید تا از این لحظه امکان کامنت گذاری برای این پست غیر فعال شود.

مطالب مرتبط