5 راه افزایش کامنت اینستاگرام

بهترین میزان سنجش جذاب بودن پست ها در اینستاگرام ، کامنت ها یا نظرهایی است که بازدیدکنندگان و مخاطبان در زیر پست های ما میگذارند . مساله کامنت گذاری در مورد صفحات تجاری و صفحات کسب و کارها از اهمیت بیشتری برخوردار است . افزایش کامنت اینستاگرام می تواند یک قدم ما را به موفقیت و کسب درآمد بیشتر به شما کمک کند .

پس مشخصا یاد گرفتن و امتحان روش هایی که باعث افزایش کامنت گذاری در شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام میشود از اهمیت بالایی برخوردار است .

با این  5  راهکار برای افزایش کامنت اینستاگرام می توانید یک پله تا موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی بالاتر روید .

روش افزایش کامنت اینستاگرام
روش افزایش کامنت اینستاگرام
  1. مردم عاشق مسابقه و رقابت با یکدیگر هستند

یکی از راه های ترغیب مخاطب برای کامنت گذاشتن و حتی بازدید از صفحات شبکه های اجتماعی شما ، برگزاری مسابقات مختلف است . البته طراحی مسابقه و نحوه برگزار کردن آن نیاز به کمی خلاقیت و نیروی خیال بافی دارد . باید از روش هایی که برای مخاطب جذاب است ، او را تشویق کنید که در مسابقه کسب و کاری شما شرکت کند و جایزه بگیرد . مثلا می توانید در هر هفته یا دو هفته یکبار مخاطب را ترغیب کنید که با گذاشتن کامنت یا فرستادن یک عکس با تم یا موضوع خاصی در مسابقه شما شرکت کند . حتما یک جایزه خوب هم برای برنده ها در نظر بگیرید . یک جایزه ای که خودش جذب کننده باشد و اگر فردی در مسابقه شما این دفعه شرکت نکرده است پیگیر شما باشد تا بفهمد جه زمانی مسابقه بعدی را برگزار می کنید.

کامنت گذاری در اینستاگرام
کامنت گذاری در اینستاگرام

2. حرفه ای پست بنویسید

برای جذاب شدن پست ها باید حرفه ای بنویسید . برای حرفه ای نوشتن باید از آدمهای حرفه ای استفاده کنید . برای این منظور باید یا از تولید کننده های حرفه ای محتوا استفاده کنید و کار را به متخصص بسپارید یا می توانید از اینفلونسر های اینستاگرام استفاده کنید . اینفلونسرهای اینستاگرام افرادی هستند که به احتمال زیاد قبل از حضور در شبکه های اجتماعی افراد معروف و مشهوری نبوده اند. اما با حضور حرفه ای و جذاب در اینستاگرام توانسته اند مخاطب و فالوورهای زیادی را جذب کنند . پس مشخصا کاملا مطمئن هستید که این افراد می توانند مخاطب بیشتری را جذب کنند . پس می توانید با اطمینان کامل صفحه اینستاگرام خود را به آنها بسپارید و مطمئن باشید که می توانند تاثیر گذار باشند و مخاطبان هدف شما را به صفحه شما بکشانند . داشتن مخاطب زیاد در کنار جذاب بودن پست ها ، می تواند عاملی برای افزایش کامنت اینستاگرام باشد .

3.از مخاطبان و بازدید کنندگان صفحه خود سوال بپرسید

یکی از بهترین روش ها برای ترغیب مخاطب برای کامنت گذاشتن ، پرسیدن سوال و به چالش کشیدن آنها است . معمولا افراد کمی می توانند در مقابل وسوسه پاسخ گویی به سوالی خصوصا چالش برانگیز مقاومت کنند و به سوال پاسخ ندهند . پس تا جایی که می توانید در انتهای پست ها از مخاطب سوال بپرسید . همه مخاطبان دوست دارند اظهار نظر کنند و ایده ها و نظرات خود را در مورد موضوعی با دیگران به اشتراک بگذارند و شروع به بحث با آنها بکنند . پس شما شروع کننده باشید و مشکل را بگویید و از مخاطب راه حل بخواهید .

افزایش کامنت گذاری در اینستاگرام
افزایش کامنت گذاری در اینستاگرام

4. به مخاطب شوک وارد کنید !

شاید این راهکار یکی از جالب ترین راهکارهای افزایش کامنت اینستاگرام باشد . پست های خنده دار بگذارید یا پست هایی که احساسات مخاطب را قلقلک بدهد . این نوع محتوا ها معمولا به شدت و با سرعت بالایی وایرال یا ویروسی می شوند . عطسه یکی از مخاطبان که جذب این پست شده می تواند ویروس کسب و کار شما را بین هزارن فرد دیگر پخش کند و آنها را به برند شما مبتلا کنند !

5.ویدئو این سالها پادشاه محتوای شبکه های اجتماعی

در این سالها هر ساله به تعداد افرادی که ویدئو های منتشر شده در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام را میبینند اضافه میشود . شاید زمان آن رسیده است که معجزه به اشتراک گذاری این  ویدئوهای 1 دقیقه ای اینستاگرامی را در کسب و کار خودتان به چشم ببینید . ویدئو ها مخاطب را به شما پیوند میزنند . سعی کنید حتما ویدئوهایی که منتشر می کنید جذاب باشند و قابلیت ویروسی شدن را داشته باشند . بهتر است در ویدئوهای 1 دقیقه ای اینستاگرام یک دمو از خدمات یا محصولات خود را منتشر کنید اما محتوای کامل را در سایت یا شبکه های اجتماعی دیگر بگذارید و از مخاطبان بخواهید ویدئوی کامل را در سایت یا صفحات دیگر شما دنبال کنند .

مطالب مرتبط